Polish English German
Apartamenty Premium
Komfortowe apartamenty Zakopane

Regulamin – warunki najmu

ŻYCZĄC PAŃSWU UDANEGO POBYTU JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY ŻE PRZYJĘCIE REZERWACJI JEST JEDNOZNACZNE Z ZAPOZNANIEM SIĘ I PRZYJĘCIEM WARUNKÓW PONIŻSZEGO REGULAMINU I WARUNKÓW NAJMU .
    DLATEGO UPRZEJMIE PROSIMY O UWAŻNE ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYM REGULAMINEM.   

Definicje

APARTAMENTY PREMIUM –strona umowy najmu noclegowego na pobyt krótkotrwały z klientem

Klientem rozumiemy – osobę fizyczną lub osobę prawną , będącą stroną umowy o czasowe korzystanie z miejsca noclegowego  (pobytu krótkotrwałego) gdzie apartament lub domek wynajmowany jest na doby, będącego w dyspozycji  - Apartamenty Premium.

  • Potwierdzenie rezerwacji apartamentu lub domu następuje po wpłaceniu zadatku na wskazane konto w wysokości 30% ( w  okresie sylwestrowym 50%)  wartości pobytu. Brak wpłaty zadatku automatycznie znosi wstępna rezerwację.
    Zadatek jest bezzwrotny, chyba że strony postanowią inaczej.
  • Można odstąpić swoją rezerwację osobom trzecim  jedynie po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu tej sytuacji z biurem rezerwacji.
  • Rozpoczęcie doby następuje o godz 16:00 w dniu przyjazdu a zakończenie o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
  • Zameldowanie w innych godzinach możliwe jest jedynie po wcześniejszym ustaleniu. Max do godziny 20:00 bezpłatne, w godz. 20:00 do 23:00 dodatkowa oplata 40zł , po godz. 23:00 100zł. Każdy przyjazd prosimy o kontakt telefoniczny z rezydentem min. godzinę przed przyjazdem.
  • Późniejsze zakończenie pobytu po godz 11:00 proszę ustalić wcześniej gdyż przedłużenie pobytu będzie obciążone dodatkową opłatą w wysokości 20 zł/godz.
  • CISZA NOCNA W APARTAMENTACH/DOMKACH OBOWIĄZUJE OD 22:00 DO 7:00.
  • Prosimy o przestrzeganie ciszy nocnej aby nie zakłócać ciszy i spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat.  Zarządca nie jest zobowiązany wówczas  do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.  
  • Zarządca obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania i przyjęcia gości, którzy wykazują agresję słowną lub cielesną wobec pracowników operatora lub innych gości. Wpłacony wcześniej zadatek nie podlega zwrotowi.
  • Gość apartamentu winien uregulować należność za pobyt min na 3 dni przed przyjazdem. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
  • Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia - Goście ponoszą opłatę w wysokości 50 zł (pilot do bramy 150 zł).
  • Zwierzęta zabierane ze sobą należy koniecznie uprzednio uzgodnić  z zarządcą ,    gdyż nie każdy obiekt dopuszcza taką możliwość. Opłata za pobyt zwierząt zgodna jest z cennikiem. Właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za zwierzę oraz ponosi odpowiedzialność finansową za ewentualne powstałe zniszczenia .
  • Ze względów bezpieczeństwa w wynajmowanych obiektach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową niebędących wyposażeniem a stwarzać zagrożenie pożarowe: grzałki, grzejniki, palniki. Zabrania się wnoszenia do obiektów materiałów łatwopalnych , wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.
  • Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu  prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia  rzeczy będących wyposażeniem apartamentu. Prosimy o dbanie
    o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien RÓWNIEŻ DACHOWYCH i zakręcanie wody.
  • W WYNAJMOWANYCH OBIEKTACH  obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
  • W dniu zameldowania pobierana jest kaucja zwrotna przy przyjeździe w wysokości 200-500 zł w zależności od aparamentu, która jest zabezpieczeniem na poczet ewentualnych szkód dokonanych przez gości w apartamencie. Jednocześnie prosimy o pozostawienie apartamentu w stanie zbliżonym do zastanego, w przypadku rażącego zabrudzenia nie wynikającego z normalnego użytkowania apartamentu rezydent ma prawo zachowania części lub całości kaucji.
  • Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w apartamencie należy zgłaszać natychmiast obsłudze apartamentu. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.
  • W dniu wyjazdu obsługa apartamentu sprawdza stan pomieszczeń w obecności gościa. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przez obsługę przy odbiorze apartamentu będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej.
  • O przyjeździe większej liczby osób niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. WIĄŻE SIĘ TO Z DODATKOWĄ OPLATĄ I KONIECZNOŚCCIĄ DOSTOSOWANIA ILOŚCI BIELIZNY POŚCIELOWEJ RĘCZNIKÓW.  ZMNIEJSZENIE ILOŚĆI GOŚCI – OBOWIĄZUJE CENA REZERWACJI.
    Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
    Goście apartamentu w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić śmieci do pojemników wskazanych przez obsługę.
    WCZEŚNIEJSZY WYJAZD GOŚCI NIEZALEŻNY OD ZARZĄDCY NIE UPOWAZNIA DO ZWROTU KWOTY ZA NIEWYKORZYSTANE SWIADCZENIE.
    Obsługa apartamentu w przypadkach szczególnych awarii czy usterek upoważniona jest do wejścia do apartamentu – posiada dodatkowy komplet kluczy.
  • W przypadku wystąpienia sił wyższych niemożliwych do przewidzenia, których skutków nie można natychmiast zlikwidować Apartamenty Premium zastrzegają prawo możliwości zaproponowania obiektu zastępczego o zbliżonych parametrach pierwotnie rezerwowanego apartamentu. Powyższe ma zastosowanie również gdy bezpieczeństwo osobiste klienta czy jego majątku nie będzie mogło być zagwarantowane.
  • Opłata klimatyczna doliczana jest dodatkowo w wysokości 2,00zł od osoby za każdy dzień pobytu.