Regulamin – warunki najmu
ŻYCZĄC PAŃSWU UDANEGO POBYTU JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY ŻE PRZYJĘCIE REZERWACJI JEST JEDNOZNACZNE Z ZAPOZNANIEM SIĘ I PRZYJĘCIEM WARUNKÓW PONIŻSZEGO REGULAMINU I WARUNKÓW NAJMU .
DLATEGO UPRZEJMIE PROSIMY O UWAŻNE ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYM REGULAMINEM.
Definicje
APARTAMENTY PREMIUM –strona umowy najmu noclegowego na pobyt krótkotrwały z klientem
Klientem rozumiemy – osobę fizyczną lub osobę prawną , będącą stroną umowy o czasowe korzystanie z miejsca noclegowego (pobytu krótkotrwałego) gdzie apartament lub domek wynajmowany jest na doby, będącego w dyspozycji - Apartamenty Premium.
- Potwierdzenie rezerwacji apartamentu lub domu następuje po wpłaceniu zadatku na wskazane konto w wysokości 30% ( w okresie sylwestrowym 50%) wartości pobytu. Brak wpłaty zadatku automatycznie znosi wstępna rezerwację.
Zadatek jest bezzwrotny, chyba że strony postanowią inaczej. - Można odstąpić swoją rezerwację osobom trzecim jedynie po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu tej sytuacji z biurem rezerwacji.
- Rozpoczęcie doby następuje o godz 16:00 w dniu przyjazdu a zakończenie o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- Zameldowanie w innych godzinach możliwe jest jedynie po wcześniejszym ustaleniu. Max do godziny 20:00 bezpłatne, w godz. 20:00 do 23:00 dodatkowa oplata 40zł , po godz. 23:00 100zł. Każdy przyjazd prosimy o kontakt telefoniczny z rezydentem min. godzinę przed przyjazdem.
- Późniejsze zakończenie pobytu po godz 11:00 proszę ustalić wcześniej gdyż przedłużenie pobytu będzie obciążone dodatkową opłatą w wysokości 20 zł/godz.
- CISZA NOCNA W APARTAMENTACH/DOMKACH OBOWIĄZUJE OD 22:00 DO 7:00.
- Prosimy o przestrzeganie ciszy nocnej aby nie zakłócać ciszy i spokoju innych osób. Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, oraz nieprzestrzegającym powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi zarządca apartamentu ma prawo wymówić apartament w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat. Zarządca nie jest zobowiązany wówczas do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Zarządca obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania i przyjęcia gości, którzy wykazują agresję słowną lub cielesną wobec pracowników operatora lub innych gości. Wpłacony wcześniej zadatek nie podlega zwrotowi.
- Gość apartamentu winien uregulować należność za pobyt min na 3 dni przed przyjazdem. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
- Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy, który zobowiązani są zwrócić zarządcy apartamentu w dniu wyjazdu. W przypadku zagubienia lub ich zniszczenia - Goście ponoszą opłatę w wysokości 50 zł (pilot do bramy 150 zł).
- Zwierzęta zabierane ze sobą należy koniecznie uprzednio uzgodnić z zarządcą , gdyż nie każdy obiekt dopuszcza taką możliwość. Opłata za pobyt zwierząt zgodna jest z cennikiem. Właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za zwierzę oraz ponosi odpowiedzialność finansową za ewentualne powstałe zniszczenia .
- Ze względów bezpieczeństwa w wynajmowanych obiektach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową niebędących wyposażeniem a stwarzać zagrożenie pożarowe: grzałki, grzejniki, palniki. Zabrania się wnoszenia do obiektów materiałów łatwopalnych , wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.
- Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem apartamentu. Prosimy o dbanie
o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie okien RÓWNIEŻ DACHOWYCH i zakręcanie wody. - W WYNAJMOWANYCH OBIEKTACH obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
- W dniu zameldowania pobierana jest kaucja zwrotna przy przyjeździe w wysokości 200-500 zł w zależności od aparamentu, która jest zabezpieczeniem na poczet ewentualnych szkód dokonanych przez gości w apartamencie. Jednocześnie prosimy o pozostawienie apartamentu w stanie zbliżonym do zastanego, w przypadku rażącego zabrudzenia nie wynikającego z normalnego użytkowania apartamentu rezydent ma prawo zachowania części lub całości kaucji.
- Wszelkie usterki urządzeń znajdujących się w apartamencie należy zgłaszać natychmiast obsłudze apartamentu. Gość, który umyślnie lub przez niewłaściwe użytkowanie zniszczy wyposażenie apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.
- W dniu wyjazdu obsługa apartamentu sprawdza stan pomieszczeń w obecności gościa. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przez obsługę przy odbiorze apartamentu będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej.
- O przyjeździe większej liczby osób niż zakłada to rezerwacja prosimy informować najpóźniej dwa dni przed przyjazdem. WIĄŻE SIĘ TO Z DODATKOWĄ OPLATĄ I KONIECZNOŚCCIĄ DOSTOSOWANIA ILOŚCI BIELIZNY POŚCIELOWEJ RĘCZNIKÓW. ZMNIEJSZENIE ILOŚĆI GOŚCI – OBOWIĄZUJE CENA REZERWACJI.
Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
Goście apartamentu w dniu wyjazdu zobowiązani są wyrzucić śmieci do pojemników wskazanych przez obsługę.
WCZEŚNIEJSZY WYJAZD GOŚCI NIEZALEŻNY OD ZARZĄDCY NIE UPOWAZNIA DO ZWROTU KWOTY ZA NIEWYKORZYSTANE SWIADCZENIE.
Obsługa apartamentu w przypadkach szczególnych awarii czy usterek upoważniona jest do wejścia do apartamentu – posiada dodatkowy komplet kluczy. - W przypadku wystąpienia sił wyższych niemożliwych do przewidzenia, których skutków nie można natychmiast zlikwidować Apartamenty Premium zastrzegają prawo możliwości zaproponowania obiektu zastępczego o zbliżonych parametrach pierwotnie rezerwowanego apartamentu. Powyższe ma zastosowanie również gdy bezpieczeństwo osobiste klienta czy jego majątku nie będzie mogło być zagwarantowane.
- Opłata klimatyczna doliczana jest dodatkowo w wysokości 2,00zł od osoby za każdy dzień pobytu.